martes, febrero 23, 2010

PARLEM DE LES NOSTRES COSES
Continuando con el album que trajo Julieta el otro día, encontramos la sección "Parlem de les nostres coses", donde explican, pues eso, sus cosas.
Algunas de ellas:
MARC - Mirat tele, dibuixos, Doraimon... és un gat, vola amb voladors, és bo y té amics.
BERTA B - Anava amb la moto i amb la nina a veure granotes.
GAËL - Papi mami van pagar un restaurant... un gelat i postre, un iogurt i croquetes. Vaig menjar a casa. I un dia va ser l'aniversari de la Cristina i de l'Antonio.
LAIA - Que un dia vaig caure i la mama es va tirar, amb el telèfon i es va enfonsar i es va trencar. A la piscina, la mama també es va enfonsar. No vaig tenir por per que era xuli. I també a la piscina que tinc a casa els esquitxo, estaven rient. I a la platja amb el papa entra poc a poc i no vaig tenir por. I em posava les ulleres. No vaig veure el molinet.
BERTA C - Vaig anar a la piscina, em vaig tirar i no em vaig espantar, per què teniu un xurro de flor.
CRÓNICA DEL 9 DE DESEMBRE DEL 2009
GAËL - Vaig anar a un Tibidabo molt gran, vaig veure a l'Aladin, vaig pujar a les botes altes, i giren. Em vaig marejar tot i el papi. Vaig pujar a un tren i l'Ari. Vaig anar a un pirata de l'aigua, un pirata, sí per que es tira, tenia barca i donava voltes.
XAVI - al Tibidabo, fui a un sitio al parque, amb el papa, caminaba. A casa comer spaguettis.
JÚLIA - He anat a casa, he jugat amb la Berta, a musiqueta. La Berta Cano és la meva germana. Feia misiqueta amb el papa. He vist la Laia.
LAIA - Dos dies he anat en avió a Mallorca i a Itàlia. A Mallorca vaig jugar, vaig anar amb els castellers, la Mariona va fer d'anxeneta, també cantàvem cançons. No vaig anar amb els castellers a Itàlia, eren anglesos, dormiem. Vaig anar a Pisa, teníem llits per dormir i dormia al costat de la mare. Doncs un dia després de menjar vam anar a buscar un gelat de nata. Vaig menjar macarrons i spaguetti i croquetes.
ROGER - Vaig anar a una casa de colònies i vaig dormir a la llitera de dalt. El papa a sota i jo a dalt i l'Arnau amb la mama, la mama a sota i l'Arnau a dalt. Era en Olot, per amb el carro i quan el cavall corria molt em feia molta gràcia, tirava foc, la fageda, vaig pujar a dalt de tot amb els pals.

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...